Proces rekrutacji

Proces rekrutacji w Axxiome Polska składa się z kilku etapów:

ETAP 1
Selekcja CV –  polega na indywidualnej ocenie każdej aplikacji pod kątem kwalifikacji kandydata w kontekście naszych bieżących potrzeb projektowych i ogólnego zapotrzebowania.

ETAP 2
HR Call – telefoniczna rozmowa rekrutacyjna z Dominiką, która opowie Ci więcej na temat Axxiome Polska, zada Ci kilka pytań odnośnie Twojego wcześniejszego doświadczenia i wstępnie zweryfikuje kwalifikacje językowe. Dowiesz się także o kolejnych etapach rekrutacji na Twoje stanowisko.

ETAP 3
Rozmowa techniczna – spotkanie z osobą techniczną z działu, do którego aplikujesz lub z managerem odpowiedzialnym za zespół, do którego poszukiwany jest nowy pracownik. Podczas tego spotkania weryfikowane jest Twoje doświadczenie techniczne i kwalifikacje językowe pod kątem uczestnictwa w rozmowach z klientem czy współpracy międzynarodowej.
Będzie to także doskonała okazja do podpytania o to, jak dokładnie pracuje się w Axxiome w projektach i jak wygląda codzienna praca na Twoim stanowisku, przecież nikt nie wie o tym więcej niż, sami pracownicy i managerowie!

ETAP 4
Decyzja – kandydaci, którzy przejdą z sukcesem przez cały proces zapraszani są na spotkanie, podczas którego dochodzi do przedstawienia warunków umowy i omówienia przyszłeg współpracy!

ETAP 5
Feedback – kandydaci, których kwalifikacje i doświadczenia wymijają się z naszymi potrzebami, zostaną o tym poinformowani poprzez udzielenie feedbacku, który pozwoli im podbudować swoje kometencje i zrozumieć dlaczego tym razem nie podejmiemy się współpracy.

Jeśli tym razem się nie udało to nic straconego, jeśli będziesz czuć, że Twoje nowe  doświadczenia będą spójne z naszymi oczekiwaniami to zapraszamy raz jeszcze!